BabyBabyy01 ben de sizin durmunuzdaydım yemekten hemen sonra almayın ilacı tecrübe edindim bu konuda folik asit çok önemli ben kussamda içmekten vazgeçmiyordum meyve yerken arasında suyla birlikte için sonra meyvenize devam edin ve biraz bekleyin İnşaAllah size de iyi gelir