Kb04-1997 14 haftalık oldum şuan 12 haftalıkken özele gittim 2 Li taramada %90 kız denildi sonra devlete gittim erken ama erkeğe benzettim dedi aynı durumu yaşayan varmı sizce yanılma olur mu