Kbryyy Herkese merhaba, tekerlekli beşik kullanan var mı ? Sizce kullanışlı bir şey mi ? Yoksa sabit mi almalıyım sadece ?
tcasl Kbryyy ben heynerden aldım tekerlekli olanı da var benimki sabit daha kullanmak nasip olmadı ama çok güzel duruyo
Mlk_93 Kbryyy tekerlekli olanların da kilitleri oluyor. Yatak odasından çocuk odasına getirmek daha basit oluyor ben öyle tercih ettim