Nurs10 biz 4 ay denedik olmayınca reglinin 3.günü kan verdim ultrasondan da baktı doktorum ve pco olduğumu öğrendim doktorum folik asit yazdı 3 ay daha dene daha erken olmazsa yine gel dedi olmadı o yüzden klomene başladım ve ikinci ayda hamile kaldım ben bir yil bekleme taraftari değilim bir sorun varsa öğrenmek ve ona göre hareket etmek gerekiyor bence sizde doktora görünün bir sorun olmadığını gördüğünüz zaman kafanız daha rahat olacak bu şekilde her ay düşünüp duracak siniz bir sorun var mi diye