Merhaba arkadaşlar, 6 haftalık hamileyim ve dün kanamam oldu, Doktor 1 hafta boyunca vajina yoluyla almam suretiyle progestan kullanmamı ve dikkat etmemi söyledi. Dün akşam başladım kullanmaya.Aralıklı şekilde az az,kahverengi,pembe ve bazen de kırmızı renkte akıntım devam ediyor. 1 haftayı beklemeli miyim sonuç vermesi için? Endişeliyim, benzer durumu yaşayan var mıdır?