Arkadaşlar 12 haftalığım ve bu haftaya girdim gireli inanılmaz ayaklarım şişiyor. Çalıştığım için gün içinde hep oturuyorum yürüme fırsatımda olmuyor. Akşamları soğuk suya falan sokuyorum dinleniyorum ama gün içinde çok sıkıntı yaşıyorum kimle konuşsam çok erken diyolar sizce normal mi?