Deniz-SunaAcin-Eren inanın orda herşey daha iyi ve güvenilir...ben sağlıkçıyım ve burda paranıza kıyın isterseniz hergün gidin doktora,,devlete ayrı gidin özele ayrı gidin, defalarca ultrasona girin vs. Kimse bişey demez, tek bi kayıt sistemi yok...yani defalarca da gitseniz tek bi sistemde kaydı tutulmadığından hergün bile gidebilirsiniz doktora tamamen size kalmış:((hiç bi doktor da bu kadar sık gelme demez...yani velhasıl herşeyi bize bırakıyolar ve özellikle özel hastanelerde sezeryan oranları o kadar yüksek ki...hiç emin olamıyosunuz gerçekten sezeryan mı olmam gerekiyodu da yapıldı diye...:(((