Garslan1 40+1 ile ne sancım ne açılmam var sizce normal mi? Ödemim gebeliğim boyunca hiç olmamıştı taki şu son 4 5 güne kdr dayanılmaz ayak ağrıları şişlikler harekette kısıt havalarda çok sıcak 😳🙈
Aysehuma_33 Garslan1 bende hep sustum ama 38 haftalığım iki haftadır çok fena bende basamiyorum bile tuz yemiyorum artık hiç