sedabkts 37+6 haftalik hamileyim ama bebegimin kilosu 2650 doktor kucuk olcak dedi ilk hamileligim cok korkuyorum kuveze alınır mi diye pazar günü tekrar muayene olcam erken doğum olabilir dendi aranızda bilgisi olan varsa yazabilir mi
Purpura26 sedabkts Bu kiloda küveze girmiyor eğer başka bir sıkıntısı olmazsa. 37 haftada erken doğum sayılmıyor hatta 38 olmuşsun yani artık. Haftası tamamlanmış
Varol123 sedabkts erken doğum sayilmiyorki artık zaten ciğer gelişimi 36. Hafta itibariyle bitiyo keske bende bu haftada doğsam
MerveKaya38 sedabkts erken doğum yapmassin canım kilosuda gayret iyi burda daha zayif bebekleri olanlarida gördük şükür et rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. 🤲🏻
sedabkts MerveKaya38 amin inşallah pek bi bilgim olmadığından doktorumun söylemi korkuttu biraz açıkçası