Eliflinasss Arkadaşlar 22 haftalık gebeliklerde bebeğin tüm gün hareketlerini hissetmediğiniz oldu mu??
Gzmkol Eliflinasss gün içerisinde en az 10 kere hıssetmemız kazım doktorum sureklı soyler bence tatlı bişiler yiyip solunuza yatın ve hareketlwri kontrol edın 1 saate daha olmazsa doktora gidin 🙏🏼
Zehraa89 Eliflinasss 24.haftaya kadar normal canım ama tatlı birşey yiyip sol tarafınıza yatın 1 kaç defa karnınıza vurun belki uyuyordur bebiş bana doktorum hep öyle söylüyor.
19931995 Bnde 22+6 haftaligim bugun hic hissetmedim normalmi acaba. Hastaneye gitsemmi acaba bilmiyorim
Gzmkol 19931995 gün içerisinde en az 10 kere hıssetmemız kazım doktorum sureklı soyler bence tatlı bişiler yiyip solunuza yatın ve hareketlwri kontrol edın 1 saate daha olmazsa doktora gidin 🙏🏼
Redpepper Valla benim daha yeni yeni düzene giriyor 27 de falan ancak düzene girdi yani, 22 de düzenli değildi
Redpepper 19931995 evet zaten 20 de ilk hissetmiştim baya öyle geçti benim, bikaç haftadır düzenli ve artış gösterdi öncesinde bazen hiç hareket hissetmezdim
19931995 Cgdmgl evet aksam birazcik hissettim cok duzensiz oluyolar galiba cok korktum evde de yalnizdim endiselendim
Cgdmgl 19931995 ben de korkuyordum hatta burda bir kaç defa sordum.Bol su için dinlenin daha vaktiniz var düzene girecek inşallah hareketler.
NurCeren00 Eliflinasss 22+3 teyim canım. Bazen hissetmiyorum. Koltukta sırtıma yastık koyup biraz oturur biraz uzanır şekilde karnıma çok çok hafif bastırarak beklediğimde elimin içerisinde hafif hafif hareketlerini hissediyorum. Ama o kadar nazlı o kadar az bir hareket ki karnımdan kesinlikle hissetmiyorum. Avuç içimden hissediyorum. Belki denemek istersin diye detaylı yazdım ❤️