arzubldk aman aman. Uzak durun. Renkli ultrason olmadığını bilmiyordum gittim ikizlerime 20 dk baktı sadece ne adam akıllı bi usg görüntüsü verdi ne bebeklerimi görebildim. Çok özeniyordum yüzlerini görücem diye ama olmadı. Çok şükür sağlıkları yerinde gerisi önemli değil ama hepsi bi heves işte.