Şu an 17 haftalık hamileyim devlete gidiyorum ama pek memnun değilim. Doğum için Gebze yüzyıl da seher çınar a gitmek istiyorum. Dr. Seher ve hastane hakkında bilgisi olan var mı? Ebeler falan nasıl ve doğum ücreti ne kadar acaba? Birde doğum paketi falan diyo herkes burda o nasıl yapılıyo aniden gidecek olsak paketsiz fiyat farkediyo mu?