yagmuurry1 Bugün hastaneye gittim. Bebeğimin boyu 47 cm kilosu 2.300 gram olduğunu söyledi doktorum sizce 34.cu haftada iyi mi sanki bebeğimin boyu biraz uzun gibi geldi bana ama sağlığı yerinde
Pelinbyrktrlr yagmuurry1 30+0da 45cmdi bizim bebiş, 33le uyumlu demişti dr. Bence boyu gayet iyi sağlıkla doğsun inşallah 😊
Bynymn yagmuurry1 kuzucum benim 29. haftamda 44 cm di boyu, gebelik diyabetin yoksa hiçbir problem olmaz
yagmuurry1 Pelinbyrktrlr kilosu iyi de canım boyu biraz uzun gibi geldi bana ama olsun sağlıklı ya ❤️
yagmuurry1 beybisi26 çok teşekkür ederim bebeklerimiz sağlıklı olsun da başka hiç bir derdimiz olmasın 💕🌸
yagmuurry1 Bynymn gebelik diyabetim yok canım da ben bu uygulamada 44 cm diyodu bugun hastaneye gittim 47cm olduğunu sağlığı yerinde olduğunu söyledi doktorum kilosu da 2300 grammış 🌺 sadece boyu biraz üzdü beni çok mu uzun boylu bebek olucakki ☺️
Bynymn yagmuurry1 Maşallah, olsun her hamilelik kendine özgü, sen ve bebişin sağlıklı olun yeter. Bir de yenidoğan kıyafeti alma fazla 50 cm oluyor onlar uzun boylu olursa fazla giydiremeyiz, ben öyle yaptım 🙈
yagmuurry1 Bynymn Sağlıklı olsunlar canım ama sadece boyunu biraz sıkıntı yaptım ben ama olsun saglıklıymış ☺️🙏🌺
Suleasyaa 34.hafta 2700 gr 49 cm. Kilosunun 1 hafta ilerde olduğunu söyledi. Boy zaten artık bu aylardan sonra pek uzamayavak 55 cm olurlar en fazla 60 cm üzeri uzun bebek olarak degerlwndiriliyor