guzellanne Birgaripanneadayi o zaman benimde öyle yalancı sancım 😥ya of elimde değil ya ilk hamileliğim bide tecrübesizlik falan hepsi beni geriyor 😅🙈
guzellanne Birgaripanneadayi ahahaha bende tekmeleyince eşimin elini koyuyorum hissetsin diye ona vurmuyor 😂😂 sanki tekmeleyen o değilmiş gibi savaş var resmen karnımın içinde 🤦♀️
Birgaripanneadayi guzellanne doğduktan sonra annelik iç güdüsü devreye giriyor otomatik olarak hiç merak etme çok iyi bir anne olacaksın ♥️♥️
Zelsonr Birgaripanneadayi Aynen canım inşallah yaaa😍🤲 Ama ben bir hafta,on gün falan olunca aynı sayıyorum çünkü bebislerin ne zaman geleceği belli olmuyor sen aynıyız say😂😉
Birgaripanneadayi guzellanne yaşından dolayı tereddüt etme hiç :) ben 13 yaşındayken kardeşim oldu ona elimden geldigince baktım sonra 14 ümde yeğenim doğdu , 15 imde de en küçük kardeşim 😂😂😂 önermiyorum ama baktım yani 3 unede
guzellanne Birgaripanneadayi ahahaha ya benimde erkek kardeşim oldu 12 yaşındayken ama annem ablam hiç elletmedişer bana küçüğüm diye 😂😂🤷♀️
guzellanne Birgaripanneadayi benim kızım da Ekim aynı ayda doğmuş olacağız onun için ayrı heyecanlıyım 😅😅
guzellanne Birgaripanneadayi ay gerçekten öyle gerçekten ya. Ben şimdiden diyorum ikinci çocuk 10 senedir sonra diye nasip tabi ama üst üste gelince çok zor olur hem daha yeni evliyiz eşimle biraz onla hem kızımls vakit geçireyim diyorum
Birgaripanneadayi guzellanne ben Mart’ta doğdum eşim Haziran’da :) bakalım Eylül sonunda mi gelecek Ekim e kadar duracak mı :))