Mmoommlife Berryusss Adet sancısı gıbı agrılarım var ve rahımımde batma tarzı agrılar onun dısında Allaha şükür iyiyiz🤲🏻Umarım agrılarımda normaldır 🙏🏻🥰
Mucizenin_annesii16 Çok sıcak ve bitkin oluyorum ayaklarım ellerim hep ödem oldu oglumunda maşallahı var çok hareketli bu sorun değil ama havaların bu kadar sıcak olması beni çok yordu 😔
Yasoo96 30+3 haftaligiz. Hic bi sorunum yok cok sukur. Biraz fazla asabiyim sadece. Evde teror estiriyorum herkese 😅 sicaklarda iyice cekilmez oluyorum
Mmoommlife Berryusss neden acaba doktorunuza sorabıldınız mı ? Benım daha var kontrolüme oyuzden soramadım henuz umarım normaldır🙏🏻