Merhaba anneler 🙋🏻♀️
İki gündür bebeğim karnımda ara sıra toplanıyordu, karnım sertleşiyordu. Bugün sabahta aşağı indi orada hareket etti ve hafif hafif ağrım olmaya başladı. Doktoruma bildirdiğimde kliniğe çağırdı. Nst de sancı, kasılma çıkmadı. Ultrasonda da herşey gayet normal çıktı ama doktor bebek toplanmasını ve kasılmaları, karın sertleşmesini erken buldu. 34 ten sonra olması gerekir dedi. Ben 31 hafta 4 günlük gebeyim. Ne olur ne olmaz diye erken gelirse diye riske atmamak için ciğer geliştirici iğne vuruldum 2 doz, yarında 2 doz vurulacağım. Yalnız dehşet halsizim, iğnenin etkisi midir? Yaşayanlar var mı böyle bir durumu diye merak ediyorum. Kafamı tutamıyorum iğne vurulduktan yarım saat sonra başladı hiç mecalim yok.. 🤷🏻♀️