zehraannesi tansiyon kac oldugunda hastaneye mudahaleye gidilmeli mesela 13 8 olunca gidilmelimi yoksa 14 ustune cikildiginda mi gidilmeli
Meryemaskerden zehraannesi 13 8 cok normal cnm 14 10 yüksek die biliorum.ben benm hastanede 13 9 flan ciktigi oluyor normal diyorlar
Egulii zehraannesi her türlü yuksek bu rakamlar bence boyle bir durumunuz varsa hemen gtmelisiniz cnku yuksek tansiyon bebegi cok etkiliyor rabbim esirgesn gecmis olsun
Prnssannesi Benim 14/7 ve ustydu hemen yatış yaptılar daha sonra normal rakamlara dusurene kadar yoğun bakımda kaldım çok şükür şuan iyiyiz 😍❤️