Ben de bugun ilk kontrolume gittim 6+6 yim karindan kalp atisi duyulmadi ama kalsin deyip vajinali kabul etmedim.oglumda 6+4 te vajinal baktirmistim ikiz gebelik olma ihtimali vardi ama hic lekelnmem olmamisti .dr nuza bildirin birsey olmaz insallah norml bir durumdur olabilir korkutmayin kendinizi