Merhabalar, çevremdeki memnuniyet dolayısıyla Çekirge Doruk düşünüyorum en başından beri. Şimdi 36. Haftamdayım bir görüşmeye gitmek istedim. Normalde gördüğüm doruktan biraz farklıydı. Çok kalabalıktı ve aradığım ilgiyi de bulamadım gibi oldu biraz kafam karıştı. Doktorum dışarıdan gelecek hastane doktoru değil.
sizlerin olumlu olumsuz özel hastanelerde izlenimleriniz neler? Hangi özelde fiyatlar nasıl?