Yesimsonay Slm kzlr bugun kontrlm vardı dıktor plasenta aşşağoda dedi 14 haftalık hamileyim sorun olurmu acaba bu drmu yaşayan varmı ?
Nagihan18 Bana da 16.haftadayken plesanta asağıda demişti ama 24.aya kadar yukarıya çıkabiliyormuş.22de kontrole gittim benimki yukarı cıkmıstı.