Sureyyasel Merhaba güzel anneler ben 32 haftamdayım fakat bebişimin hareketleri az arada ufak tekmeler atıyor ama çok yavaş birde seyirme yada kalp atışı gibi bir atış hissediyorum 2 hafta sonra doktor kontrolümüz var sorucam doktoruma ama benzer durumu yaşayan var mı ben mi kuruntu yapıyorum.
nesoo12 Sureyyasel canım bende 32+1 deyim ama maşallah iyi oynuyor bol bol dınlen ve konuş sert tekmeler atar
Birglbiray Normal tatlım benim de öyle yeri darlamaya başladı normal olarak o da az ve yavaş hareket ediyor. Hareket etsin önemli olan o 🤗
Sureyyasel nesoo12 dinleniyorum aslında ama yinede yavaş tedirgin oldum çünkü çevremdeki hamişlerin ki hiç durmuyor bnde niye böyle diye
nesoo12 Sureyyasel arada olur yeride daraldıya sıkıntı yapma gün içerisinde tekmelerini takıp et edemiyosanda 10 kere oynadığından emin ol