Selam kızlar bende bugün 24 haftayı bitirdim çok şükür dün biraz iş yaparken kendimi yormuştum bugün acayip bel ve kasık ağrım var. Gece de uyuyamadım dönerken de ağrım oldu benim gibi olan varmı 🥺 biraz korktum açıkcası ağrım var diye… Bugün sürekli yarı yatar pozisyon oturuyorum ayağa kalktıgım anda kasık ağrısı basılıyor 😔 napsam geçer