Kızlar başlıkta da yazdığım gibi bebek hareketlerinde azalma normal deniliyor ama içim hiç rahat etmiyor .evham yapmak da istemiyorum geceleri uyuyamıyorum kaşıntı derdinden gündüz de tadilat sesi vs acaba bunlar etkiliyor mu bebeğin hareketini. Ne zaman ne olursa acile gitmeliyim kayıplar sonrası ilk gebeligim benzer durumu yasayan aynı haftada olanlar varsa eğer yorumlarınızı bekliyorum