Benim 2.gebeliğim ilkindede öyle oluyordu 2.gebeliğimde de yaşıyorum şuan çok ayakta durduğunda çok yol yürüdüğümde yada en basit yemek yaptığımda bile düşüyor doktorun çıkmasındansa inmesi daha iyi demişti gebelikle normal karşılanıyormuş canım korkma