emiras59 Merhaba 27 haftalık olduk dün akşam göğüs kafesimin tam altına bir ağırlık oturdu nefes alamıyorum sıcaktan desem sonradan serinledi hava ama bütün gece uyumadım yaşayan var mı bu haftalarda?
Emosss35 emiras59 ayni haftadayiz iki gundur nefesim bana yetmiyor sanki ve göğüs kafesimde bi agirlik var baski hissediyorum
Zelsonr emiras59 Evet canim yaa bende aynı durumdayım şuan 26+5 haftalığım ve nefes alamıyorum burnum da açık ama yine de alamıyorum ve göğsüm igneleniyor bende anlamadım😞
emiras59 MommySharkdutdutdutut daha önümüzde yol var inşallah çeker minik uzuvlarını haylaz oğlum yoksa eylüle kadar uyku yok bana 😅 yemek bile yemek istemiyorum midem şiş gibi
Deletedmom93428 emiras59 ya bebek diyafram baskı yaptığı için işte ama ilerleyen haftalarda daha zor olmaya başlıyor duyduğum kadarıyla bunlar iyi günlerimiz 😂😂
Menekseyorulmaz emiras59 bu sadece fragman annesi ilerleyen zamanlarda daha fazla oluyor. Doğuma kadar bebek hareketiyle ya da pozisyonla alakası yok geçmez 🌺
MommySharkdutdutdutut emiras59 Surekli olacak diye birsey yok 😚mesela bende hic yok bebegin pozisyonuyla da alakası vardir 😚
Sympktz Haftadayım. Birşey bile yemek istemiyorum nefessizlikten. 😅😅 sanki yesem tıkanıcak gibi hissediyorum birde sıcaklar sağ olsun çok bunaltıcı 🤭
emiras59 Sympktz bugün eşimin zoruyla iki lokma yedim sanki çok yemişim de midem şiş gibi dolanıyorum 😅 sizin kaçıncı haftada başladı bu hal benim dün başladı
emiras59 Emosss35 bana da işte aynı sürekli derin derin nefes alıyorum dün gece 1 saat bile uyuyamadım
Sympktz emiras59 30. Haftada başladı büyüdüğü belli oluyor baya itip kakıyor beni küçük hanım sığmıyor daha şimdiden kemiklerime denk getiriyo tekmelerini resmen işte yuvarlanıp gidiyor içimde 😄😄😄😅