Prensmmmm Haftada ikizlerim 1300e gram çıktılar az değilmi bilemedik kilo almayacaklar diye korkuyırum
eylusko Prensmmmm az mi ben tek gebelik de 28 haftada 1180 gramım? nasıl oluyorda az düşüncesine kapılıyorsunuz ? 😂
Prensmmmm zehranurr anladım canım doktorum az dedi ama 15 gün öncede 1 kiloya yakındılar yani az kilo almışlar dedi bilemedim
zehranurr Prensmmmm bilmiyorum benim doktorum az falan dememişti benim için. Az dediyse muz, karpuz, kaşar peyniri, süt tüketebilirsin kilo aldırıyormuş
Duygubuket [silindi] sizin bebeklerinde aralarında fark var doktorunuz ne diyor bu konuda. Benimde bu şeklidede de 300 gr yakın fark var.
[silindi] Prensmmmm valla o hafta içindede doğum yaptım zaten gününe 3 hafta kalmıştı bekleseydi daha da kilo alirlardida sen sürekli muz pekmez kaşar peyniri ve kefir hatta hatta her gün süt tuketmen gerek ben bı kutu sütü bı günde bitiriyordum
Prensmmmm eylusko ben değil doktorum az gördü kilo alımını o yüzden burdaki ikiz annelerine sormak istedim
Zehrayrr eylusko benim kide 28 +3 te 1150 dedi doktorumuz ve haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi sizin kide normalbenimkide ikizlerin kide 🥰 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰
Clkcn1453 Sevim27 tek gebelik aynı hafta 800 gram muz yiyorum simdi yulaf aldım yulafa basladım. Sevim27
softes Sevim27 beslenmene dikkat et canımok fark ediyor hergün 2 bardak süt 3 kase yoğurt Avokado Muz Çiğ badem Kuru meyve Kemiksuyu çorba Eski kaşar Bunları tüketmeye dikkat et. Emin ol alıyorlar bnm de biraz geriden geliyorlardı karpuz da çok kilo aldırıyor bak doktorum söyledi hepsini de.