Kızlar merhaba ben 20+5 haftalığım dün gece birden ayaklarım şişti ve bugün devam ediyor. Yüzümde bi dolgunluk vardı ama bugün gözlerim şiş uyandım ve hala gecmedi yani yüz ve göz şişliğimde var. Gebelikte ödem normal ama birden olması normal mi sizce?