Nasıl bu kadar dirayetsiz olabildiğime o kadar çok kızıyorum ki . Bu 2. Gebeliğim oğlumda da aynı hatayı yaptım çok şükür herhangi bir sorun olmadı ama o 9 ay bitmek bilmedi . Şimdi 2. Gebeliğim yine aynı hataya düştüm , 37. Haftamdayım ve vicdan azabından öleceğim . Kendime o kadar çok kızıyorum ki . Doğduğundan itibaren yanında sigara içirmiyorum , içmiyorum . Hatta içip geldikten sonra dişlerimi fırçalıyorum , ellerimi yıkıyorum . Ama karnımdayken aynı hassasiyeti gösteremiyor olmama çok üzülüyorum .