DefneNazz Merhaba kızlar 5+5 haftalik hamileyim beta hcg degerim 14.600 cıktı bu normal mi sizce hemşirem çok yüksek ikiz gebelik olabilir dedi ultrasonda tek kese gözüktü 15 gün sonra ikinci kese görülebilirmis olabilir mi böyle birsey🤔
2melekannesi_ DefneNazz 5 haftalıkken değerim 800 lerdeydi ama ikizmiş betayla alakası yok bence Rabbim gönlünüze göre versin 🥰
[silindi] DefneNazz bence beta ile alakası yok benim adetimin 2.gunu 400 çıkmıştı değerim ama ikizmis meğer kuzularım inşallah sizinde hakkınızda hayırlısı olur 😊
DefneNazz 2melekannesi_ [silindi] Ya hemsirenin öyle söyleme sebebi benim eşim tek yumurta ikizi ablasinin da tek yumurta ikizi cocuklari var bendede ihtimal uzerine konustu kesin konusmadi cok ilgili bir hemsire her gun ne yedin bugun diye ariyor yuruyus yaptin mi diye ariyo
zehranurr [silindi] benimde adet 7 gün geciktikten sonra 404 çıkmıştı ikizler. Bencede betayla bi alakası yok 🤷🏼♀️
Babymee O değere bakmayın. Birşey varsa ultrasonda belli olur zaten. Hemşirenin de böyle bilinçsiz konuşması da ayrı tuhaf geldi. Okumuş bilen insan değerle ölçülmedigini bilir.
DefneNazz Babymee ultrasonda tek kese gozuktu tek yumurta ikizi ise tek kese olurmus bakalim 15 gun sonra kesinlescek bebek ikizse ikiside gozukur heralde
Alinim2008 DefneNazz canım benim ilk gebeliğimde 5 haftalık 47binlerdeydi banada aile hekimi ikiz büyük ihtimalle dedi ama tekti bebeğim. İkiz ya da tek şimdiden hayırlı olsun bebişin, sağlıkla al kucağına 🌺
DefneNazz Alinim2008 Aynen öyle ilk bebegim öldü onemli olan sağlıklı olması insallah çok tedirginim ultrasona zor girdim kötu birsey duyma korkusuyla🙏🌼
DefneNazz Pnr_kr normaldir heralde 4 haftalikken 880 cıkmisti benim ama nasıl sıcak basıyor beni anlatamam nasil kat kat arttiysa artik ama duzenli artmasi saglikli gebelik belirtisiymis..🙏