Ugurbocegim Eminee evet canım pazartesi miydi salı mıydı gittim kesemizi gördük çok küçük gözüktü ama doktor Zor gördü haftaya gel dedii Çarşamba gideceğim
Eminee Ugurbocegim hastaneye gittin mi canim? Ben ilk devlete gittim bebegi goremedi birde kistim varmis icim rahat etmedi ozele gittim orada bebegi gördük çok şükür 🙏
Gamzealikio Bende 5+1 haftalık hamileyim 2 hamileliği 1 yaşında oğlum var kese gözükmesi bendede bende çarşamba gidicem inşallah gözükür
Gamzealikio Benim midemde yanma var daha çok ve halsizlik. Ve ilk hamileliği me göre çok farklı. Çintakvimine bakmıştım.oğlumda doğru çıktı bu hamileliğimdede baktım kız çıkıyor sizde Çin takvimine baktınızmı bayanlar
Ugurbocegim Eminee bende devlete gittim bebek gozukmedi ne kadarliksin canım ultrasonda keseye göre de bir hafta küçük ölçtüler seninki ne durumda
Eminee Ugurbocegim bende sat a göre 6+2 olmasi gerekirken 5+6 cikti ama ultrason makinesine gore cok degisiyor gercekten