GoncaClk Bugün doktora gittim kese gözüktü keseye göre 5 hafta 4 günlük dedi ama bebeği goremedi haftaya gözükür dedi. Bişey oluşmuş dedi bu güzel demek ki bebek oluşuyor dedi ama ne dediğini tam anlamadım.