Bizim 14 Ağustos sezaryen ile doğum görünüyor. Çantayı hazırladım ben havalar iyice ısındı Adanadayım burası yanıyor. Bir de bebek gelişimi önden gidiyor falan diyince dedim hazır edeyim dursun. 1 penye battaniye 2 müslin battaniye koydum ben yeterde artar bence çünkü burası cehennem gibi şimdiden ağustosu düşünemiyorum bile. 10 tane yanıma aldım ben 3 tane de kıyafet içine koydum toplam 13 tane olmuş oldu yeter diye düşünüyorum yetmezse evim çok yakın, fazla olursa da el kadar şey geri alır gelirim dedim