Fatmaaatnc Doğumdan sonra kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyor Diyebiliyorum o zaman daha sonraki hamileliklerde ve doğumlar da koruyucu oluyor galiba sıkıntılı geçmesin diye her kürtaj ve doğumdan sonra iğnenin yapıldığını biliyorum bundan dolayı olabilir tabi benimkisi sadece bir tahmin doktorlar bilir.