https://resimyukle.io/r/L4z8yuoUuv
En üstteki iki tanesi aynı gün, 3.ve 4. Olan günleri değerlendirebildik, 4 te yumurtlama sonuncusunda da çatlama var gibi, o iki gün yeterli olur umarım,bir iki gün eşim yok çünkü☹️ Kızlar yanlış görmüyorum di mi 4. De yumurtlama var sonuncusunda da çatlama?? Boş gebelikten kürtaj oldum çok istiyorum yeniden olmasını Allah tüm bebiş isteyenlerin gönlüne göre versin 🙏🙏🙏