sena1608 Merhaba kızlar. Bugün aşırı vajinal akıntım oluyor. Beyaz yapışkan sıvı şeklinde. Minik de kan gelmiş iç çamaşırıma. Sancı gelmesini beklemeli miyim. Yoksa direk hastaneye mi gitsem
canserko sena1608 merhaba ben hiç beklemezken ve riskim yokken 35-1 de bir kaşık dolusu balgam variakıntım oldu, haftam gereği yalancı sancılarımda vardı, akşamüstü dogutdum
Bursa1616 sena1608 bende 38. Haftamdayım nişanım geldi ve adet sancısı gibi hafiften sancım geliyor ancak düzenli olmadığı için evde beklemeyi tercih ettim