Az önce çok kötü bişey yaşadım duştayken birden nefes alamıyormuş gibi hissettim kendimi dışarı attım köpüklü köpüklü, evde eşim de yok neyse biraz sakinleşip tekrar girdim yavaş yavaş köpükleri akıtıp çıktım hemen ama halen daha nefes alamıyomuşum gibi hissediyorum aldığım nefes yetmiyo sanki panik atak mı yaşadım birden yoksa başka bşey mi inanın bilmiyorum çok kötüydü ölüyorum sandım bi daha nasıl banyo ya girecem hiç bilmiyorum aynı şeyi yaşama korkusu oluştu bende of ya ne yapmalıyım nasıl aşarım bu durumu