Reyhanselim 27+3. haftalık olduk biz de. Salı günü gittiğimde kilosu 1050 gr olmuş gayet iyi dedi. Allah nasip ederse 10-15 Eylül arası bebeği alırım dedi. (Sezeryan doğum olacak ) bu arada bebeğin giysilerini tamamladım, son ayı mı beklesem acaba yıkama ve ütülemek için.