Ebru-evlek 28 haftalık ikiz gebeyim ve yaklaşık 3-4 gündür rahmim ağrıyor sanki agırlasıyorlar ondan mı acaba yaşayan var mı böyle bişey pazartesı doktor kontrolümüz var simdiden teşekkür ederim
[silindi] Ebru-evlek ben doğum yapana kadar bendede aynı sıkıntı olmuştu ben ondan olduğunu düşünüyorum çünkü bende yaşadım aynı seyleri☺️
Ebru-evlek dthealthy pazartesi kontrolüm var doktora ondan gitmedim ama devam ederse gidicem haklısınız