HlyaSinanAk Tomrisinizi benimki kiz canim 30 haftada on gun öndeydi simdi 36 haftanın içindeyiz 2 haftadan fazla geride 2400 gr
Tomrisinizi Naciye89 ya benim bebeğim de bir hafta önde ama cinsiyetini bir türlü tam soyleyemedi genelde erkekler önden gidiyormus diye duydum doğru mu diye öğrenmeye calisiyorum 😐
Naciye89 Tomrisinizi ya duymamıstım hic cinsiyetle ilgili olabildcegni.döllenmeyle ilgiliyms sanırım.kac haftalıksınz netlesmedi mi cinsiyet
Tomrisinizi Naciye89 sat a gore 12+4 ultrasona gore 13+4 doktor karar veremedi bir türlü %60 erkek %70 kız diyor
Naciye89 Erkek hemen belli ediyorms sanrm kendni 12.haftada %90demisti doktormz 16.haftada %100 dedi senin de diger kontrolde netlesr Allah gönlüne göre versn😊
Tomrisinizi Cansu10 yaa bende kız olmasını çok istiyorum hayırlısı ve sağlıklı olması daha mühim tabi
nazmiye benimde ulturasonda 2 hafta önde erkek bebeğimin cinsiyeti hamilelik şekerinden şüpheleniyor doktorum sizde böyle bi durum varmı
Tomrisinizi nazmiye bana henüz böyle birşey soylemedi sadece erken yumurtlamis olabilirsin dedi ama ilerleyen haftalarda şekerden supheleniliyormus sizin haftaniz kac ?