eminedlmnn Smy238 bizimki de sabırsız 36+4 deyiz dün nişanım geldi bugün de muayene de rahim yumuşamaya başlamış dedi haftaya gelebilir diyo doktor bana biraz erken geldi. Hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebişi 😊