Sehererol canım bende aynındurumdayım trendyoldan hamile kilodu al mutlaka çok rahat edersin 3 tane alsan o bile yetiyor zaten sürekli çamaşır yıkandığı için , kıyafetler için birşey diyemiyorum eğer evdeysen zaten pijama giyiyorsan onudaetrendyoldan aldım çok rahatlar hamile bölümünden aldım onları da , kıyafet hiç almadım normalde de hep bol alıyordum ıbfannhrodş oluyor bir tek eteklerim beli sıkı onları da giymiyorum beli lastikli pantolon alabilirsin