Mekselinahahabs Canım ben de 38+5im. Ne nişanım geldi, ne sancım ne açılmam var. Her şeyi deniyorum 36. Haftamdan beri squat, perine masajı, hurma vs. Hamileliğimin başından beri yürüyüş yapıyorum. Ama olmayınca olmuyor demek ki😂 Ben de ptesi gideceğim doktora tekrar durumuma bakılacak. Çatım falan da müsait normal doğuma ama sanırım bana suni yolları gözüktü😅