Kızlar merhaba 12 haftalık gebeyim bugün doktora gittim kontrolüm vardı değerlerime bakıldı idrar tahlilinde protein çıktı doktor önümüzdeki aylarda olsaydı gebelik zehirlenmesi derdim ama onun için erken dedi dahiliyeye gönderdi böbreklerime bakılması için pazartesi dahiliyeye gidicem ama tedirgin oldum doktor öyle söyleyince benim gibi böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba veya bu durumla ilgili bilgisi olan ??