fatma-kpnk ilaçları bende devlet hastanesinde bitince doktoruma yazdırıp eczaneden ücretli alıyorum. Ultroson kağıdına gelince size katılıyorum bende kastamonuda yaşıyorum devlet hastanesine gidiyorum bende kızımda da 3 buçuk ay özele gittim gerisini develete gittim kızımın bir sürü ultroson kağıdı var oğlumun hiç doğru düzgün yok ölçüm kağıdı veriyorlardı onuda vermiyolar artık haftaya çarşamba kontrolüm var bu sefer gidince soyliycem doktora niye görüntü vermiyosunuz bana diye ne bebeği gösteriyorlar ne kalp atışlarını dinletiyolar nede görüntü veriyolar o yok o yok sadece nstye girince duyuyorum bebegin kalp atışlarını o da sadece cihaza bağlanana kadar. Durumum olsa adım atmam devlete herkes kendi kafasına göre at koşturuyo valla