nesrin8989 bir risk yoktu canım ekstradan yani normal ikiz gebelikte olan riskler vardı doğumdan bir hafta önce sancım oldu hastaneye yattım iki gün ciğer geliştirici vs. Vurdular bir tanesi aşağıya inmiş baya ayağıyla ittiriyormuş bir hafta sonra tekrar gittim sancım olunca açılmam falan oldu 3 cm sezeryana alındım hemen