Eh ben de yazayım hem içim dökülsün hem sizlere deneyim olsun. Efendim cumartesi günü her şey normal eşim evde uyandım kahvaltı yaptık sonra miskinliğe geçtik zaten karnım burnumda o gün 39+3üm ama yine de dışarı çıkasım var. Akşam oldu hafif karnım ağrıyor gibi ama normal tuvalet ağrısı gibi. Hatta afedersiniz tuvalete çıktım. Eşimle dışarıda yemek yiyelim dedik karın ağrım rahatsız etmicek şekilde arada bir geldi hiç şüphelenmedim. Sonra çıktık baya güzel yemek yedik bende biraz baskı var gibi ama belli etmiyorum yine karnım ağrıdı tuvaletim geldi sandım lavaboya koştum ama yoktu. Yemek yerken eşime söyledim bi gariplik var ama bekleyelim dedim. Yemek yedik eve yollandık karın ağrım kısa kısa ama düzensiz şekilde geliyordu asla bel ağrım olmadı. Eve geldim pempemsi akıntım geldi heralde nişanımdı o an emin oldum. Gidelim dedim. Yavaş yavaş stressiz hazırlandık. Bişey yoksa da döneriz dedik aklımızda kalmasın. Saat 12 yi geçiyordu gece. Nöbetçi doktor kontrol etti eve yollıcak diye beklerden 4cm açıklık var yatış veriyorum dedi. Şaşırdık. Yatış katına çıktık. Sancı odasına alındım. Tek kişiydim odada. Ebe geldi kontrol etti bilgilendirdi sancım çok yoktu hastaneye giderken oldu biraz. Sonra doktor geldi çatala alıp kontrol etti biraz zaman sonra yaptığı için bu işlemi açıklık 6 7 cm olmuştu odama alındım duş yapmamı istediler pilates topuna oturarak duş aldım. Suyla oynadım rahatladım. Beni gelip gidip ebeler kontrol etti. Lavman yaptılar sonra. Sonra suni sancı verdiler saat 2yi falan buluyordu galiba. Tabi işler sonra başladı sancılarım sıklaştı ve arttı biraz acı verici onu inkar edemeyeceğim. Hatta sezeryana alın beni bile dedim. Ama yapabileceğimi bebeğin nerdeyse geldiğini söylediler. Zaman zaman topun üstünde zaman zaman yatarak ıkınma işlemini yaptırdılar bebek aşağı insin diye. En son baya bi inmişti. Ebe saçını gördüğünü söyledi 9 10a yakın açıklığım oldu. Sancı geldikçe ıkındım bazen yoruldum bazen kızdım. Var gücünle ıkınırsan seni doğumhaneye alıcaz ondan sonrası akıp gidecek dediler. Dedikleri gibi yaptım. 10cm oldu bebekte uygun yere gelince doğum haneye alındım. 5:30 doğumhaneye girdim bi sancım gelene kadar bekledim o esnada doktor hazırlanıyordu bi ıkınmada doğurdum. Doğum saati 5:38 kızımın 💜 sonrası müthiş rahatlık. Doğurdum işte kızlar kendimi hiç normale adapte etmemiştim hep ne olursa o olur demiştim. Normal oldu. Çok uzun anlattım ama kendime anı olarak yazıyorum bunu buraya. Ve sorusu olana da destek olurum. Herkese hayırlı doğumlar.