Merhaba kızlar benim merak ettiğim bişey var. 32. haftada yasal iznimiz başladığında doktordan rapor getiricez ya işyerine, onlarda sisteme girecek 16 hafta izin başlayacak. Peki bu 16 haftada işyerinin sigortamızı ödemesine gerek varmı?? Yoksa o raporu sisteme girerken çıkışımızıda mı yapacak?