Kızlar merhaba 2,5 aylık kızım var çok gazlı bi bebek damla vs kullanıyoruz.Gazı geçse bile biraz huysuzlaştı hiç uyumamaya başladı kehribar kolyesi sakinleştiriyor diyorlar doğru mu deneyen bebişi sakinleşen var mı bu kolyeyle gerçekten de eğer öyleyse bende almak istiyorum 😌