Burcu47 seni çok iyi anlıyorum canım ben 41/4 gün olmuştu günüm baya geçmişti suyu bitmiş zaten doğduktan sonra elledi hep kabuk tutmuştu susuzluktan allahım bağışladı zor bir süreç gereçten ben Sezeryan istiyordum zaten öylede oldu sende bir doktora bakma araştır birkaç tane doktor baksın 40 tan sonra cidden risk artıyor allahım sana bağışlasın işallah 🙏🏻