Selam annişler 🧡
Bugün kontrolumuz vardı 34+4 haftalığız bi sorunumuz yok ama doktorum suyun biraz fazla dedi ne gibi bi riski var diye sordum sadece doğumun biraz erken olabilir dedi aşırı fazla degilmis suyum. Ama daha fazlalaşırsa sorun yaşayanlar oldumu yada suyu fazlalaştırmamak için napmak laziim bilgilerinizi paylaşırmısınız 😇